subba!

Det finns inget som går upp mot en riktig Uncle Ben's frukost. Fan va fint!

Allvarligt, vem köper Uncle Ben's? Jag har aldrig förstått dealen, vad är så fantastiskt?

SUBBA, det har jag sagt många gånger nu, det är på väg tillbaka. Riktigt tungt. Lätt vinterns svordom.

På radion spelas Niclas Wahlgren:

Hon bor tre trappor upp har egen lägenhet och obetalda lån
Hon brukar ringa från kontantkortstelefon och höra hur jag mår
Jag svarar: När du är här är jag aldrig ensam

VEM, VEM, VEM har skrivit den där jävla låten. Jag vågar inte ens lyssna på hans övriga alster på myspacesidan, för jag märkte att han som profilbild har the dancing baby. En animation baserad på en illusion Ally McBeal hade i ett avsnitt för typ 9 år sedan. Antar väl att Niclas tyckte att han såg ut som en dansande bebis. Han är en jävla bebis.

http://www.myspace.com/niclaswahlgren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag har också tänkt på hur värdelös den låten är. Måla himlen rosa och röd? Tänd alla eldar!!! jaaaaa!!!!

2007-10-19 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0