strykjärnssnygg

Igår i City står det om Katie Melua, vilket jag såklart läste. Vid två tillfällen nämns hennes "nya" skiva. Enligt City heter det "Pieces". De är så jävla efterblivna.

Sökte en viss Inger idag på jobbet, och hennes man sa, utan att varken tveka eller förstärka dess fullkomligt genialiskt komiska innebörd:

Inger är ute och springer.

En annan gubbe sa: Ulla? Nej, hon är utelåst för hon inte ville...

baka bröd. NÄÄÄ, skojjabah

En kvinna konstaterade naturligtvis att jag var oerhört bra på att prata, och tyckte därför att jag borde vara på tv. Jag kontrade med "nej det hade nog inte funkat, jag är ful som stryk", varpå hon svarar "Nej det tror jag inte det minsta på, det hörs på rösten". Which got me thinking... pratar fula människor fult? Anna Ternheim pratar oerhört "fult", men sjunger fint, och borde därför vara... halvsnygg? Söt? Ja det är hon ju! Det stämmer!

Sam i Idol är inte snygg. Han ser ut som en bäver. Eller en ekorre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0