SLUTA TÄNKA!

Idag har jag köpt biljetter till New York. Det var roligt. Eller, det var ju inte så kul men det ska bli jävligt kul!

Jag lyckades tappa ett paket med tre frysta majskycklingfiléer över en tallrik så att den sprack oxå. Jävla majskycklingar, frigående och livsglada och sprattliga är dom. Och så råkade jag spilla ut alla tugggummin (3g) - shit  jag kommer ihåg när jag såg den första reklamen för "3G". Det var nån dotter och sin morsa. Helt jävla obegripligt. Det skulle vara nån ny sorts dimension liksom - i min väska. Which reminded me om när jag och Pål hittade en kvarglömd väska i ett klassrum en vacker dag.

Vi rotade igenom den hänsynslöst för att "ta reda på vem som ägde den". Och till vår stora lycka fann vi ett Vicks-paket. Vi tog ut vår hittelön i förskott, unfolded the wrapping, och lät isbjörnens friska andetag dansa i vår mun. Vi har alltså en varsin mun, for the record. Mitt i denna artiska upplevelse träder en klasskamrat fram och vräker ur sig "NÄÄÄÄÄJ, ni kan ju inte ta en tablett" (men dö moralmorsan tänker jag - men fick tji) "tänk vad nån kan ha gjort med den".

Tänk?

Jadu, tänk om någon öppnat alla plastpapper, stoppat upp tabletterna i urinröret och sen lagt tillbaks dom och glömt kvar väskan med flit. Tänk om någon har bajsat i din hamburgare på MacDonalds. DEN risken är iofs skrämmande stor men. Allvarligt, kul liv.

SLUTA TÄNKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0