shit-flap!

JAHA NU BARA FÖR ATT PEDER HAR ÅKT ÄR INTE DET ÄR INTRESSANT (LÄNGRE?). MEN DIE! IDIOTER! Jag har tourettes som Cartman.

I saw a pirate today. But not just any pirate memory game playing brute, but a real ugly mother fucker. With a cap, that said.... PIRAT. He hunts his prey. ONLINE. He has 13 chins, and those are DOUBLE chins my friends. As a matter of fact, his chins are his only friends. And a 14-year old boy from Vietnam. He has really bad skin. The pirate that is. He's prettttttty. ugly. Pretty pretty pretttttty ugly.

Jag har sett honom två gånger den här veckan nu, på tunnelbanan.

På jobbet händer två saker. Jag går på toa. Det är inte hela ena saken, there's more to it. I do number 1. En ganska lång number 1 i ärlighetens namn, inklusive frisyrmodifiering, men ändå inom ramen av vad som är godtagbart - 2 minuter kanske. MAX. Utanför står en jävla idiot och trummar på sina lår. Och inte nog med det. Efter 1 min 45 så knackar han på the do-fucking-or. Vad är det för skit. Sen skiter han själv i att det står en tjej som ska skita utanför och väntar på att han ska skita i sina FEM jävla minuter.

På bussen hem lyckas jag iaf säga "jag insisterar" till en person som var osäker på om han var före mig eller inte i kön, och först erbjöd mig platsen. Mycket köande idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0