Pictures

fick ett brev av Katie att hon langat ny platta, men först trodde jag att det var nya bilder. Albumet heter ju Pictures HAHAHAHHA vilken jävla joker hon é alltså - vadå inte vilja bli känd liksom - snacka om komedivalpen Titio som stöter upp prinskorvar när man citerar Ratatatexter (MÅNGA t DÄR!) Nä FAN va kul att säga Ratatatexter. Nästan så man borde konsonantera: RATATATEXTER! Nä men Killinggänget e fint. Melua oxå. Och The Hives släpper ju nytt nu oxå.

Så här tänkte jag för ungefär två minuter sedan: Äh fan jag går in på expressen.se - vilket jag aldrig gör. Jag kanske hittar något SKOJJ som hänt i världen idag, jag ger det en chans. Man tycker ju iaf att Expressen borde kunna stava till Moderaterna. Säg så här (som Pål skulle sagt) - jag går inte in på expressen igen på ett tag.

image72
Modernaterna - knappast konservativa! HAHAHAHAHHAHAHAHHA

Men vad i helvete... det står ju "Moderna" också?! Måste fan kolla om det inte är något nytt parti.

Nej, det är bara expressen som är helt jävla hjärndöda. Dags att skicka tillbaks sommarjobbarna kanske, dumfan (i plural alltså, till tidningen. Fast det är ju bara en tidning... fast flera blad...)

Jag som hade tänkt skriva om att jag varit och rott idag, URSÄKTA men det där ser ganska fult ut. Ok. det heter rott. Men det skiter jag i. Fast jag kan ju gärna inte sitta här och vräka ur mig att jag tycker att marknadshyror är bra, så jag struntar i det här inlägget. Nej förresten, jag vill nämna att det är Colgates munvårdsmånad! Gud va kul, nu är det oktober igen! Grattis alla ni som vårdar er mun de här härliga höstveckorna. Och första torsdagen i november är det ju Pripps garageport- och tomburksöppnardag! VAD FAN heter den där flärpen på tomburkar btw? Anyone?

Kommentarer
Postat av: jag själv (jay leno)

äh, nu avslöjade jag andra låttiteln på Kents nya album oxå. JUSTFAN! Knet släpper ju oxå nytt, fan va cool, eller har de redan?! Hursomhelst, jag avsäger mig ansvaret för meningen "Men det skiter jag i" i sista stycket. Jag kommer inte ihåg att jag skrev den. Måste varit besatt.

mog1 4tt commentzor sin egen t3xt - phett 1337

2007-10-09 @ 22:10:51
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Anonym

såg ditt inlägg i BlONDINBELLAS blog.. det stämmer det du sa! hon ser ut som miss piggy tkr jag.. ;D

2007-10-10 @ 15:00:21
Postat av: Malin

Det var ju väldigt moget skrivet! Väx upp!

2007-10-10 @ 20:19:53
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0