phruuuuuuuu phruuuu hoppla polle

va kul att Pål skriver från Peru!!!

jag sumpade min fru i ett pokerspel med en gnu (i peru)

Så sa min pappa till honom! jävla bra humor!

och appropå taxiresor, min mamma åkte taxi igår med en transvetit som verkade ha ätit bäver hela sitt liv - med decimeterlånga naglar och utan tänder. Ja bävrarna hade ju givetvis tänder men, taxichaffisen va utan! Långt hår hade han oxå, sånt är ju riktigt läskigt.

Kom att tänka på min Konsumvisit igår. Min vän Martin har slips på sig såklart, men förklarar för mig att det är kardborre, så att man slipper knyta. Vilket får mig att tänka på Påls ständiga klagan över hur man måste knyta slipsen varje gång man jobbar, vilket han iofs inte gör, då han änvänder samma knut. Det roliga består i att kardborrebandet ännu inte kommit till Konsum på Värmdö. HAHAHAHAH FATTA EFTER HAHAHAHHAI KARDBORREBAND HAHAHHA. Har ni ens Remouladsås ute på landet!? VA ?! ELLER ?!?!? HAHAHAHAHA

image82

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

HAAHAHHAHA. pain äger. sweeeeet blog, man ;)

2007-10-15 @ 01:27:25
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0