omduharettäpplekanvideladetpåtvå?

Igår knackade två tjejer på dörren, små tjejer. Den ena berättade att de kom från en närliggande skola, sen sa hon "vill du köpa?". Jag började nästan skratta, men lyckades få fram en fråga om vad som EGENTLIGEN såldes. Det var kakor.

Jag förstår inte alla dessa människor som lägger till mig på Facebook. Ok för att det är några miffon man kände för typ 7 år sen, som har min mail, men när det är complete strangers, utan varken vänner eller intressen in common. En av dessa personer hade gjort ett "IQ-test" oxå, och scorat 94. NITTIOFYRA! Och jag är kompis med honom.

En annan skrev jag till, på skojj:

tjena! hur e läget!?

Jorå livet rullar på. själv då?

nämen duvet hur det är. tuggar på, själv då?

Om han nu tror sig känna mig är han ju direkt efterbliven, som svarar "jorå livet rullar på". Och gör han inte det, ja då e han antingen än mer efterbliven som svarar på en sån fråga av en okänd, eller så är han lika rolig som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0