nyduschad_2000

Fick ett mail från något gammalt community jag var medlem i, så här presenterade jag mig såklart:

ähhh....
jagpallarinteskrivanåt........
maila mig iställe eller visit my hemsida..

VA!!!!! VAAAAAAAAAAA! ;D ;D ;D GAAAHAAAAANSKA COOOOOL KILLE! 800 GRADER DU KAN LITA PÅ MIG DU KAN LITA PÅ MIG! OJ OJ OJ!

Dricker helst: g&t
Favoritfärg: Grön
Boende: Hos päronen *suck*
Kroppsbyggnad: Vältränad

Med andra ord - Jag är en ascool och råbiffig 11-åring som olyckligtvis bor kvar hos sina JÄÄÄÄVLA FÖÖÖÖÖÖRÄÄÄLDRAAAR (töööööööntvaaaahaaaarning 2000!), en cooling som mestadels dricker Gin och Tonic :) och fantiserar om sin älsklingsfärg GRÖN.

GRÖN!? HAHAHAHA DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT! VADÅ GRÖN LIKSOM :D 11 bast och redan GRÖN som favoritfärg!!! så jävla sjuk i huvvet jag är!

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Vill... du vara min erotiska kramnalle? :$

2007-10-15 @ 11:28:32
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Anonym

flytta hemifrån kanske?

2007-10-15 @ 15:52:57
URL: http://jossanjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0