Njursten!

En vanlig gringo/turist/viting far problem med magen ner de aker utomlands. Turistdiaré brukar det kallas. Finns till och med vaccin mot skiten. "Peru-Peder" daremot, han lyckas fa njursten! Istallet for konstant ont i magen och springa-till-toaletten-varannan-minut fick jag uppleva en av brutalaste smertorna en rygg nansin kan fa uppleva.


Sen dess har jag lyckats kopa upp halva sjukhuset och lite dartill. 2-3 dagar sitta framfor datorn, glo pa spansk tv och inte ga utanfor dorren e vad som ventar. Ska dricka litervis med vatten och trycka i mig lite piller. Kommer kanske fa uppleva lite tjaffs med IF oxa, we'll see!


Va onlina mina venner, sa jag har nat att gora imorron! 


Kommentarer
Postat av: Jonte

njursten =) vilket jävla njurnylle du é alltså... ja har alltid undrat, blir njuren en sten eller har man sten i njuren? poor thing peder ja drack "cravens och johans TOXIC WASTE" igår, a.k.a. deras bål - skön fest! piz

2007-10-27 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0