mumsigt

La märke till att det var ostädat i replokalen idag, vanligtvis kör vi söndagar nämligen, efter the cleaner from hell. WGMT: (Betyder inte Western Greenwich Mean Time - om det finns något sånt, utan Which Got Me Thinking) på jobbet har vi en tjej- och en killtoa. De är fullkomligt identiska. Förutom skylten på dörren. Men den skiter jag i (HAHAHAHAHAHAHA). Fast killar är ju slarvigare, jag menar, jag kan relatera till att man blir nödig samtidigt som polaren hemma, och därför improviserar i handfatet, men på jobbet liksom. Man kan väl skvätta lite vatten på iaf? Och smeta upp på väggarna, det är ju faktiskt personer man inte känner som ska använda toaletten.

Idag åt jag på McDonalds. Meddelade kassörskan att jag ämnade utnyttja felprissättningen på deras Happy Meal, och betalade således endast 25 kronor (i enlighet med dagens "festligheter" och realisationer av barnmenyn) för:
Chicken Burger, pommsi fritz, Cola, barnbok om tummens resa i färgglada länder, SAMT mumsiga morötter! Now THAT'S what I call arbitrage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0