lovordade jultomtar!

Tenta ida'. Gick bra. Men pappret skar mig på läppen när jag bläddrade. Det är sånt som, eh, inte händer varje tenta.

Det är alltid en intressant upplevelse att klippa sig cpbilligt. Förut klippte jag mig fett dyrt men lately har ja hittat små hål i väggen som mer verkar vara vadslagningsfirmor/tandläkare än frisörsalonger. När min frisör skulle ta betalt av kvinnan bredvid mig, ja då lät hon som en jävla wookie, och var inte hon lokalbedövad så var jag det. Och ja, min frisör tyckte det var lämpligt att springa runt o svara i telefon och fjanta sig - hade han inte redan börjat klippa mig hade jag dragit. Han sa förlåt iaf. Fort gick det oxå. Att klippa alltså. Hade han lagt hälften så mycket tid på att ta vax för tredje gången och som han sa det "filéea" min Starship Troopers-frisyr hade det kanske varit värt. Som grädde på moset kostade naturligtvis kalaset 11 kronor mer än väntat eftersom jag betalade med kort - fastän skylten sa att pålägget var 10 kronor. Han tiltade mitt huvud så långt bak att jag såg mina hälar, och sen klippte han luggen. Ner i mitt ansikte. Bra grejj. Charmigt ställe. Hur tänker man liksom. Ja! Jag tar brorsans kebabrestaurang, köper några Café, en sax och ett kontantkort, och sen klipper jag folk fett billigt fett dåligt och tar ut en extra avgift för att försäkra mig om att de inte kommer tillbaka. Dumfan.

Lite skoj. Jag går för första gången på hela månaden in på Dn.se, och PRECIS då ringer Dn! Creepy! Sen ringde någon från Glocalnet, och vi kom fram till att han skulle återkomma om ett halvår. Om ett halvår :P Lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0