Lenita!

Sitter och kollar på Saw 4-trailern och äter lunch. Perfekt kombo. Nyligen försökte jag chatta med Lenita från Ensam Mamma Sökermsn.se, men "moderatorn" ville inte publicera min fråga ang "bröstjobb" eller inte. Jag tyckte den kändes relevant, eftersom en annan Ensam Mamma i programmet har silikon. Jag frågade istället vad hon jobbar med, och PRECIS när jag skickar frågan ställer någon annan idiot samma fråga. Lenita är dietkokerska. Nu frågar jag vad hon tyckte var roligast i programmet, och någon annan ställer samma fråga samtidigt :(

Men jag har tur, och min fråga ställs ändå!

Robin   Vilket moment tyckte du var roligast i programmet? dansbandsdansen va? :D den va superrolig!
Lenita Colley   Jag som älskar dansband....å inte dansar...hihihi Vi hade himla kul på campingen

och en till?!

Robin   Det kändes som att Klaes förlorade många poäng när han la sina skor i diskhon? inte sant?! hejdå :D
Lenita Colley   Jag har aldrig varit med om att nån lägger skor i diskhon...hihi Han va inte nån lenita kille

Man kan ju bara hoppas att man är en Lenita-kille... Innerst inne...

Kommentarer
Postat av: alex

Sedan kan man ju hoppas att man inte har samma dialekt som lenita. Mest för sin egen skull..

2007-10-22 @ 16:00:14
URL: http://brownohson.blogg.se
Postat av: Alex

fö dää tycke Oliver ää göött !!
gött alex!!

2007-10-22 @ 16:46:50
URL: http://brownohson.blogg.se
Postat av: MOudi

Oj oj RAhbouzer!!! Vilket merit!! hahahahaha

2007-10-22 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0