Las 4 Estaciones

Nu ska jag banne mig köra ctrl+v pa ö sa de blir ett mindre stavfel at least!

Senaste dagarna har jag hunnit med att lara mig annu mindre spanska, forlora en biljardturering och bli utelast a donde vivo.

Sistnamnda handelsen var garanterat den mest actionfyllda. Kom hem runt 12-tiden efter att ha spelat biljard med slakten. Skulle bara lasa upp dörren och ga in. Men de gick ju inte!!!!!Dom jag bor hos hade satt en javla regel pa dörren som man SKA gora ner ALLA har kommit in. Dom hade glomt stackars svensken. Och eftersom man inte under nagra omstandigheter ska ga runt i staden pa natten sa kunde jag i princip bara fortsatta att banka. Till slut, efter typ 15 min, kom el hombre sömnig som fan och öppnade dörren.

On the happier note kom jag pa vad jag gjorde under 9/11. jag kom hem fran plugget och fick se ett special-insatt nyheterna med Begnt Magnusson.  I min ensamhet vande jag pa resonemanget "Kommer du ihag vad du gjorde dagen da....?" till "vad kommer du att gora dagen da....?"

Por ejemplo: Vad kommer du att gora dagen da Tomas Brolin dör?
Kanske ha en x-boxfest?
Ge mig lite svar, skulle va kul och höra vad ni gör en sadan dag................

Just de, höll pa att glomma en sak. Sovande armar namndes haromveckan, och jag har mer information om amnet. Pa grund av att den kudde jag hr blivit tilldelad ar enormt liten blir jag tvungen att sova pa armen till viss del. Det resulterar i en garanterat bedövad arm nar man vaknar vilket e fruktansvart roligt.

Sist maste jag bara tilldela "Dagens hat". Det gar utan konkurrens till tyskorna som har anlant hit. Inte nog med att den ena ser ut som ett missfoster och den andra e helt socialt inkompetent, förutom det sa snor dom datorn under den besta tiden pa dagen. Och ockuperar skiten i ett antal timmar. Och varje gang man passerar blir man tvungen att lyssna pa varldens mest missbildade sprak.

Svenskan har inte varit perfekt nanstans men ni far ursakta. Konstiga bokstaver ihop med det segaste internet man kan tanka sig resulterar i ett daligt inlagg.

Thanks Bob!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är ok, men det fattas en himla massa prickar över bokstäverna. Ibland finns de och ibland inte. Det kanske är din dator?Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-10-13 @ 18:41:18
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Stephanie

Ironi när den är som bäst?

2007-10-13 @ 18:42:54
URL: http://stephaniessecret.blogg.se
Postat av: Robin

Det är min katt som ätit upp alla prickar.

//Jonte UTAN Pål

2007-10-13 @ 19:17:08
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0