Johan e snygg!

Yo estoy revelando mi contraseña! How dare I?

Internet har legat nere i hela sydamerika sen i mandags och jag har verkligen missat mycket:
1. Shade avslojad tack vare mig, eller??? Jobbiga jevla "krig" der hemma men rett skojiga ner man kan se dom pa avstand. Konstigt nog e man iblandad i detta....
2. Nemo leser bloggen
3. Buskul inlegg om Harry Potter Vs Peder, da Robin foredrog Paul Pott (diktatorn) och nemo Paul Potts (operasangaren).

Senaste tiden har ryggen satt stopp for mina bravader. Mer om detta pa: http://www.backpacking.se/TravelProfile.asp?TravelId=19565&SubMenu=

Senaste nytt: Njursten!

Lordagen bjod pa barnkalas som forvandlades till party da ungarna hade slocknat. Mycke Pisco+cola vilket gjorde att min spanska blev helt otroligt grym. Jag snackade som aldrig forr. Antar att alkohol hjalper processen. jag dansade aven salsa, hittade mina apostelbroder och framforallt fann min framtida fru - Maria Magdalena. Da foddes oxa linan "what else do you need in life? If you have a peruvian as a future wife". Den linan kommer nog ha lika lite framtid som jag+M&M.

Museumbesoket i Sondags tal att nemnas as well. Attraktionen var en nedfrusen 14-arig oskuld! Det forklarar det mesta. Jag sjelv blev veldigt attraherad men tyvarr var det skyltat med "Oskulden far icke matas eller roras!".

Dessa oskulder blir man trott pa, igar var det "join-the-virgins-day" i centrum da de gick runt massa lila-kledda nunnor och rekryterade smaflickorna.

Thats all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0