Jag grävde mig ner i dyngan för att klappa en rutten get

Min omnämnda badrumsradio, som FLIPPIN' MYSTERIOUSLY sätts på när tänder ljuset?! :S :S :S - och som enligt mina tidigare berättelser läskigt ofta bombarderat mina trumhinnor med SMSA LÅNA SMSA LÅNA har nu börjat spela Martin Stenmarck för mig. Konstant. Så fort jag går in är det Stennyllet.

MAMMMAAAA JAG ÄÄÄÄLSKAR DIG OCH JAG VILL DANSA MED DIG OCH GRÅTA I DIN FAMN - och kanske få mig en portion bröstmjölk nu när det är fredag och allt - Andreas Johnson fick ju av sin...

MAAAAMMMMAAAAA! JAG KOOOMMMMER INTE HEEEEM IKVÄLL OM JAG KÄNNER MIG SJÄLV - så du kan väl lägga ut nyckeln vid trädgårdsgnomen är du gullig. Den röda. Pnuffe alltså

Tänk dig! Tänk dig då! Tänk dig! En kanal som bara spelar detta. Reminds me om en störd station vi lyckades ratta in i Orsa för typ 8 år sen. DET ENDA som spelades var följande bisarra jävla låt, på efterbliven skånska:

Ja vakna' en måndagmorgon, och det fanns ingen hund. Jaaa' leeetade ut i hundkojan men ja hittade ingenting. Jag grävde mig ner i dyngan för att klappa en rutten get.

osv. med varje veckodag tills:

Ja vakna en söndagmorgon, och där fanns ingenting. Jaaaa leetade överallt men jag hittade ingenting. Jag grävde mig ner i dyngan för att klappa en rutten get.


För er som didn't quite get that: han grävde sig alltså ner i DYNGAN för att klappa en RUTTEN GET.

Kommentarer
Postat av: Natta

din bästa vän?

2007-10-15 @ 23:05:29
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Jonte

Pål är min bästis!

2007-10-15 @ 23:09:06
Postat av: Cim

hahahahaha. hade jag också glömt, det finns en värre än smsa låna smsa låna ifs. det är den här bögen på typ mtv, som kör nån dejtingsajtreklam.. hur fan går den..

gillar inte krogen, fattar inte internet, finns de inget annat SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT. 09300 300 NOLLNIOOOOOOOOOOOOOOO. (de e samma slutton som man har så kul me TOFFIFEE!-låten) förövrigt. haha sitter här o skrattar för mig själv.
och så finns de en föregångare till stenmarck hem låten, jävlar vad jag skrattade, hur fan var det nu det gick när peder var här? hur sjöng vi då? de va nåt me mamma visst? men föregångaren:

den sommaren
vi körde på en fågel o begravde den
nånstans vid en sjö

och sen känns det bara som fortsättningen är ett stort jävla.

?

2007-10-22 @ 23:19:29
Postat av: Robin

HAHAHAH den är så jävla sjk "FATTAR INTE KROGEN FATTAR INTE INTERNET FINNS DET INGA AAAANDRA SÄÄTTT" SATAN vad sjuk den är. den påminner om http://www.youtube.com/watch?v=kvbWLfr-Z4s det är nuvarandra CEO för Microsoft när han DÅ sålde Windows. så jävla hype. ah vi sjöng "mamma ja kommer inte du kan låsa dörren" typ :) men det där är ju Niklas Strömstedt :D den sjöng jag om i 3an och du skrattade :) typ

Vi körde på en fågel och vi-tillaga' den
med vitlökssmör och salt

osv... :)

2007-10-22 @ 23:23:37
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0