it was I all along, I was merely practical joking!

Jag måste bara avreagera mig lite, smsade nyss:

Moi: Kan du köpa lite "saftkoncentrat" till mig oxå?

Mamma:
Vad ska jag köpa? Rom.

Moi: Nej ABSOLUT (inte Rom)

Alltså, hur rolig är jag? Sanslöst

Tidigare idag råkade jag slänga iväg typ tre sms till personen först i telefonboken. Meddelandet han mottog var ett som jag skrev tidigare och skickade till min aningen mer störda vän, som en reaktion på det faktum att Sami i Ensam Mamma Söker dejtat Veronica via Spraydate INNAN programmet!

"Fullkomligt skandalöst! Helt otroligt, det trodde jag aldrig. Nä fy fan. Hitler"


Adam var lite stött när han besvarade smset, så att säga.

Och idag på stan såg jag (även det av en olyckshändelse) en tredjedels rumpa, vilket är mer rumpa än vad jag utsätts för dagligen. En kvinnlig rumpa som det inte var något fel på men, det var ändå fel. Hur häftigt är det egentligen om alla skulle gå runt nakna? Ni ser själva nedan, SOMEHOW finner jag den påklädda flickan till vänster MYCKET mer intressant, och på bilden till höger är det ju t.o.m 5 stycken brudar!!!
           
                                                                                              
                                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Kim

jag tror jag föredrar bilden till VÄNSTER! :)

2007-10-18 @ 09:27:40
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0