Ingenting

Kents nya platta är tyvärr Ingenting bäst. HAHAHAH då menar jag att låten Ingenting är bäst, och den är inte fantastisk. Babyshambles nya är vassare. Va på crazy drunk young hoe fest igår, och idag läser jag nyheten om en 24-åring turist i Australien som efter ett självmordsförsök á la dricka kylarvätska fått vodkadropp i tre dagar. Sprit motsvarande tre drinkar i timmen. SCHÖÖÖÖÖNT.

När man har lite gravad lax och ett sinne för improviserande såser vill man ju gärna komplettera kalaset med en potatis eller två. Att koka dessa i mikro är fasanfullt effektivt, till skillnad från gröttillagning i mikro, som är ett fiasko jämförbart med Tommy Salos tabbe i Salt Lake City mot Vitryssland. Faktum ÄR, att Salo släppte in det avgjörande (HERREGUD jag VAR på fest igår) målet just för att han fuskat med grötkokningen. Kaffe och mazarin efter maten såklart, men kaffekoppens alltför efterblivna kant som får den att framstå mer som ett fat gör trapp-walking till rena rama yogapasset. Ya follow?

Inte förrän i detta nu har jag tänkt på att Baloos jävla låt såklart är skriven på engelska.

Now when you pick a raw paw, or prickly pear.
And you pick a raw paw, next time beware.
Don't pick the prickly pear by paw
When you try to pick, try to use the claw.
But you don't need to use the claw
When you pick-a-pear from the big paw paw.
Have I given you a clue?

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

svar: haha, jadu. höger tror jag d;

2007-10-13 @ 18:56:44
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Stephanie

Haha.

2007-10-13 @ 19:08:59
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0