i want peace

Den här fick jag av en kompis nyss, och den här är rolig. Det är ett roligt klipp. Roligast är när Riqqe blinkar med ögonen och putar med munnen i början. Och när han sjunger falkst på slutet. Om det verkligen är han dvs. Hoppas det är han. Hoppas det stämmer. Hoppas han är urusel egentligen.



Och jag vet att det är old news (inte Enrique, eller jo förresten det är det. Både att han är transparent som en jävla Kendocka i en CAT scan, men även detta klipp naturligtvis)

Men de gamla nyheter som är mest värda är ju att Curb Your Enthusiasm har gjort comeback.... LARRY FUCKING SANDERS - vilket geni! EH. Vad säger jag. Larry David menar jag ju. Det är bara för att jag tittar på The Larry Sanders Show nu som jag förväxlar de två. Larry ÄR ju ett roligt namn, så är det bara. Det rimmar ju nästan på den där yoghurten - Bärry.

image84

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha lika roligt varje gång :p

2007-10-15 @ 16:59:01
URL: http://guesswho.blogg.se
Postat av: Anna

okej! Läder då eller?! =)

2007-10-15 @ 18:47:49
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0