I heard bono played the guitar

Utgang otra vez. Fast denna gang med utlanningarna. Tva tyskor och en japanska. Forst drog vi till en bar for att se Peru-paraguay, riktigt dalig match, 0-0. Sedan var det dags for forkroket. Da dog japanskan. Hon somnade och vi skickade hem henne i en taxi kord av en valdtaktsman. Men hon sag anda glad ut imorse, she got some! Alltid roligt med glada Japaner!


Pa tal om get some. Det har lange varit tal om att jag och Annie ska bli KK ner jag kommer hem. Vad jag skulle foredra istalle ar att Robin och Annie blir KK. Skulle vara fruktansvart roligt. varje gang man ar i alta pa xbox-fest blir man stord av att Annie knackar lite diskret pa dorren och fragar "Robin, har du inte lust och komma over till mitt rum och knulla lite?" eller varfor inte "Far jag lana Robin en sekund, vi har ett schemalagt knull hos mig nu". En rolig tanke. Im a retard I know!


For ovrigt sa ar Arequipa troligen den vackraste staden jag nansin varit i. tankte lagga upp en bild men det verkar inte fungera sa ni far klara er. Helt galet haftigt med 3 vulkaner och berg runt hela staden. Sen ar den ju idiotiskt placerad eftersom de ar jordbavningar stup i kvarten, men de far man val ta om man bor i en sa sjukt vacker stad.


Det var ALLT!


Kommentarer
Postat av: Annie

Peder Peder Peder-Peru :) PPP: PERU PONCHO PEDER :)

2007-10-14 @ 23:09:38
Postat av: Nylle

HAHAHA =D

2007-10-14 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0