Hey little world

Jag såg en hundägare plocka upp bajs, och tänkte, finns det NÅGON som inte använder the hand-in-the-black-bag-trick? Kan det ju inte finnas. Någon måste ju kört med fryspåse iaf, i brist på annat.

Och appropå bajs, jag funderade på om jag skulle skriva att gårdagens köttbullar luktade som bajs, men that would have suggested att jag ätit bajs igår. Om jag å andra sidan konstaterat att dagens avföring luktade som kvällsmaten igår, hade jag ju blivit aningen för personlig. Så jag säger helt enkelt: KÖTTBULLEHEHEHEHE

Bingo spelade jag idag också. Jag är lite svag för "få pengar gratis"-erbjudanden som verkligen innebär att man får pengar gratis, utan förpliktelser. Olyckligtvis hade snorsystern redan använt mitt namn, men det löste sig ändå. Vann dock naturligtvis inga pengar, men jag var närmast till bingo två dragningar - mäkta spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0