göt me gröt

Sitter så här the DAY AFTER med en latte in my hand, den bränns. Jag hatar att dricka kaffe ur glas, det är så jävla onödigt. Om man inte ska ta bild på skiten förståss. Fast det orkar jag inte, men jag drar en fredagscocktailbild á la Uggla och visar Citys drinktips Devil's Daiquiri med tillhörande person.

image93

De små liven i botten på glaset är alltså inte grodyngel, utan passionfruktskött, eftersom jag inte silade, och det vita in my right armpit är alltså inte HIV utan lite busig deodorant som ville vara med på bilden. Jag hade mkt deo på mig. Jag svettas som Steve Ballmer. Nästan.


Kommentarer
Postat av: Amir

Tur att mat inte smakar som den ser ut

2007-10-20 @ 21:50:21
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0