En lögn är en lögn - fast lögner är inte lögner

Kort och konsivt innan avfärd mot peruanerna....................

har ju redan kritiserat jontes idé om låta fötter och armar somna och sedan släpa runt dom runt huset. Det lägger inte bara på extra vikt utan oxå en sömnig kroppsdel. Jag föreslår därför till våra få men kära läsare, när ni får en sömnig arm, möblerar om i huset riktigt snabbt så när armen vaknar igen får den en chock (källa: Henrik Elmér)

Jag har jobbat ihop en salsa-remix av Hunted Hedgehogs låtar så att de kan slå stort i Peru. Jag har även sytt ihop några igelkottskostymer för mina kära peruaner som jag ska känka som ren goodwill. Ni känner ju mig, tänker på "the public good" före allt annat.
Managern/maskoten gör sitt jobb worldwide!

Har inte hänt något extra roligt idag MEN turkgodiset kostade 4,90 hektot igår, riktigt värt!  Spånga central måste vara det mest döfödda stället på denna jord (även människorna på denna centralstation) OCH  Jonte försöker nu lära känna mig genom att ge mig ett questionnarie så att han kommer ihåg mig tills jag kommer tillbaka.

Thats all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0