Efter Hela Havet Stormar är det saft och bullar!

Kompis frågar vad som händer efter HH, jag "tror" att han menar Hunted Hedgehogs, och konstaterar att skolan faktiskt kallas HHS. Men så heter ju Hela Havet Stormar - och efter det är det ju saft och bullar, säger kompis nr.2. Jag har flera kompisar. Med olika nummer.

En av dom åker till fucking jävla Peru. Peru menar jag.

image71

Well I just got off the phone with New York. We've been talking for 50 minutes so, I'll just might visit her this year. Her as in the city, not the person - 'cause his an him. Eh.

Såg det här jävla Mitt I Nyllet igår. Bra program. Verkligen. Dansmöss i kastruller. Bra koncept. Tacka vet jag Lennart Svan - han till höger ovan. Och på BTP besöktes en snubbe som fick bidrag för att han var. beroende. av. rock. musik. Bra skit. Ska bli kul att jobba på torsdag. Jag säger som Charlton Heston till den störtade frihetsgudinnan i slutet på Planet Of The Apes: Fucking Stureplanscentern - daaaamn yooou. My God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0