DIE END

nej nu lägger vi ner det här. pallar inte trycket nu när jag är ensam alltså. Jag känner att jag börjar lära känna mig nu, och jag gillar det inte. Jag är alldeles för mesig och snäll. Det här var ett experiment som nu avslutats. OK bra tja.

HAHA jag skojjade bara OKTOBER, OKTOBER, ERA DUMMA HOBER, JAG KAN LURA ER PÅ EN KONSERT-MED-ROBERT BROBER(G)!

Ville iaf bara göra alla ytterst uppmärksamma på hur oerhört lycklig jag är över Nicole Richie mår så bra nu igen azzå, jag önskar henne verkligen all lycka i hela världen, även min lycka. Ja jag skulle tamefan kunna ta en kula för Nicole, hon är en så himla vacker människa.

och herregyyd vilken bästis idé med den där yoghurten och keso i ett! Nu slipper man ju blanda keson och yoghurten själv varje morgon! LIVET LEKER VERKLIGEN!!! Tack gud för att jag är så lycklig. Tack gode Gud.

Kommentarer
Postat av: isabella

ja, jag lyssnar på dirty pretty things!
lyssnar du på emilia ibland, hon med låten im a big big girl? för den är ju himla bra.

2007-10-08 @ 22:04:54
URL: http://isabellawillis.blogg.se
Postat av: annie

Cotti Frutti heter det faktiskt!

2007-10-08 @ 22:45:04
Postat av: Anonym

cotti frutti tutti tutti!!!

2007-10-08 @ 23:11:25
Postat av: isabella

nej det blir mest emilia nowadays, jag är i en emilia-fas helt klart

2007-10-09 @ 20:55:56
URL: http://isabellawillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0