banankontakt

Vi vet ju att Martin Lidberg är världens största sell out, men visst var han lite söt som reklamdansare för Bingolotto eller vaffan det var. Men sen såg jag honom ligga i nån jävla soffa, i en reklam för någon sunkig möbelaffär på lokalnivå. Det såg ganska kul ut. Men att han börjar göra TV-REKLAM för Libresse nu också, det är ju att gå ett steg för långt... ALLA, verkligen ALLA vet ju att brottare (även nerbantade föredettingar) använder tamponger. SELL OUT! LÖGNARE!

Det finns en liten flicka som alltid frågar efter mackor hemma hos oss. Ungefär som Skrållan i Saltkråkan gör till... Ruskprick och Knorrhane, ja JUST så heter dom! På samma tema bad min syrra mig erbjuda småglinen i lekparken utanför en övermogen banan som låg och skräpade. Det tyckte jag var en kul idé, och stack ut bananen genom dörren och skrek med min högsta falsett om någon ville ha en banan. JUUUUU-HUUUUUUUUUUU, hääääär vaaaa deeee fruuuuuuu-uuuukt! Nej tack, svarade en flicka artigt. Inga konstigheter där inte. Fast å andra sidan är nog jag inte den enda som hälsat på i lekparken och viftat med sin banan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Lari

ja katter är skoj..=)

2007-10-15 @ 19:37:41
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0