16

Det är så jävla Karlsson På Taket, som Martin sa. Så jävla bra. The Hives.

Var bara tvungen (förlåt Pål) att hereby declare den 16e min otursdag. Vilket kanske låter konstigt, i och med att jag får lön den 16e. Men den fick jag visserligen bara njuta av i 20 timmar. Förutom tidigare incidenter har jag nu alltså lyckats skära mig i fingret, på en tandkrämstub. Hur många gånger i veckan händer det?

Det kärvade lite, jag fattade naturligtvis det patenterade tvåhands tum-, pek- och långfingergreppet för att få ut lite KRÄÄÄÄÄM. Då slant jag.

Vänta lite nu... 13-6=7=1+6

Jääääävlar va läbbigt :S shit...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 minuter senare sitter jag här igen. (10=1+3+6) Datorn återupplivad. Bara för att PÅPEKA att jag givetvis spillde ut ett glas vatten över hela jävla golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0