your lips move but I can't hear what you say

fan va coola Floyd är. shit.

Jag drömde att min katt blev uppäten av en gädda. Jag och pappa skulle fiska, och hade GILLRAT!!! (helvete vilket fult ord)  massa konstiga fällor. Problemet var bara att vi inte fiskade i en sjö, utan bara i en bråkdel av sjön. Det var nämligen en flyttlåda fylld av sjö. När vi satt i bilen slog det mig plötsligt att det kanske inte följde med så många fiskar i kartongen, och att idén att även lägga ner katten i påsen där flyttlådan låg nog var rätt korkad. Plötsligt höll jag hela kalaset i min hand, och kände hur det sprattlade till! Jag kom på att det precis som jag anat iaf hade följt med åtminstone en gädda, men jag tyckte att sprattlandet var lite oroväckande. Min lycka över att vi fångat en fisk förvandlades snart till förskräckelse, när påsen och kartongen gick sönder och min stackars uppätna katt flög ut inuti gäddan, som förmodligen p.g.a bråk med katten var tudelad. Riktigt weird.

Och nu när jag kom hem så kallade jag katten för "kaninen", och försökte mata henne med ruccola, kan det ha något med drömmen att göra???

Måste bara take some weight off my shoulders - en tjej på jobbet luktade Play-Doh the other day. Det var jävligt konstigt. Konstig parfym. Fan va Play-Doh var bra, det var fan ätbart. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: SP

hade ni gällrat eller? nice

2007-11-07 @ 19:03:12
Postat av: Jonte (King of the county)

EHHHHH.... Sven-Puttrik, är du så vrickad att du inte hajjar att inga spelregler gäller i drömreferat?

Sen kanske det bara är jag men, står det inte gillrat? DUMFAN, HÄNG DIG!

2007-11-07 @ 21:55:44
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: SP

kommatecknet skall stå före men.. :)

2007-11-08 @ 00:25:09
Postat av: R

HEHEHE men HEHEHE men :) HEHEHE men :) HEHEHE man sätter inte ut punkt efter en punkt. punkt

2007-11-08 @ 20:59:31
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: SP

sätter man ut punkt istället för punkt(.)?

2007-11-08 @ 23:31:56
Postat av: R

ska jag punktmarkera dig tillbaks till fucking jävla Norsborg eller?

2007-11-10 @ 02:48:31
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0