tortugelini

Har lärt mig den där förbaskade låten. Nästan. Inget svårt uppdrag. (lätt menar jag - iaf sångmässigt). Funderar på att uppträda den på lördag, beroende på hur bra jag kan den. På roddsällskapssittningen, nu när vi ändå ska spela så mycket Sinatra.

Jag hatar meddelanden på telefonsvararen. För det är aldrig någon viktigt, det är aldrig något värt. När jag checkade 222 så klev en tjej på den överfulla bussen, she was on the phone oxå. Istället för att fråga chauffören om bussen stannade på bla bla bla så frågar hon mig. E hon dum eller. Hon frågar killen med Leninbrosch på jackan. Hon kanske inte visste att jag hade den där på skämt. Jag antar att tjejen på jobbet hade Che-tröja på skojj oxå?

The Fratellis är ett skön gäng, för er som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0