Snoppsoppa. alltså.

Jag är mitt uppe i American Gangster. Jävla bra film. Crowe och Denzel, gotta love 'em. Men hinner ju inte se klart ikväll, så fortsätter imorgon. Det blir som två filmer. Which reminds me, en gammal jobbarkompis tittar på två filmer samtidigt, för att maximera nyttan. Tyvärr halverar man ju nyttan, eftersom soppa blir bäst om den görs på en kock. Av en kock alltså. Inte en cock alltså. Snoppsoppa, det vore nått. Kul jävla ord oxå. Det får bli rubriken.

Och när vi ändå pratar om snoppar - jag hatar när folk säger MILF fel. Och då menar jag inte att de kallar en påsättbar farsa för en MILF, för sånna heter ju DILF... Well... Jag menar att man förklarar förkortningen fel: Mom I Like to Fuck - thus implying att man redan fuckar the mom, and likes it. Så en gång för alla, för ER alla:

Mom I'd Like to Fuck

(Mamma jag skulle vilja... men bara kan drömma om, för hon redan har vovve. Volvo, villa och vovve alltså. Metaforer, inte tidelagsanspelningar.)

Jag ÄLSKAR tidelag!!! Ordet alltså. Själva utförande är jag ganska less på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0