Ponny

Va sjukt skadad Inland Empire är. Alltså, Mullholland Dr. framstår som rena SFI-utbildningsfilmen i jämförelse. Det är en helt sjukt störd film. Älskar Lynch. Kanske... Ska ta mig an Twin Peaks tonight.

Och jag förstår inte det där Babbenprogrammet. Hur jävla svårt är det att hålla sig för skratt? Lika lätt som det är att börja skratta helt oprovocerat tycker jag.

Och appropå förra inlägget om y-namn och tillhörande kommentar ang. Ponny: Jag telefonade med min aunt the other day, och på samma tema nämnde vi just namnet Ponny. Tänk om man skulle döpa sin son till Ponny :) Hur jävla kriminiell skulle han inte bli då.

Dålig låt. Dåligt performance. Har svårt att hålla mig för skratt...


Kommentarer
Postat av: Nemo

Såg att du ska på Tabasco Sthlm´s releasegrej i morrn? Jag är också sugen! Ska vi gå tillsammans? Eller du kanske ska gå med Cim? Hörde lite rykten om att hon va ett fan till dom aswell! Puss på dig

2007-11-19 @ 17:42:54
URL: http://nemonemo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0