Mellan en oskuld och en negerballe

Efter 2 manader i katolik-land och en katolska till fru har jag blivit mer intresserad av religion. Pa grund av detta gick jag in pa Annies blogg. For der finns det en lank till http://www.gudalskardig.com/ der man kan uppdatera sig om Gud var dag.

Der fann jag aven en tydlig bild om hur gud fungerar:

image101
Det finns en enda utväg ur detta dilemma.

Som alla ser finns de 5 vagar men bara en e den ratta. Lite som ner man va liten och skulle dra pennan genom labyrinten men vissa vegar tog slut. Om man nu skulle velja fel veg, var hamnar man da? I Flen?

Vagen till hoger tycker jag verkar lite riskfylld, da man kan hamna utanfor gud om hogersvangen skulle bli kraftigare.

Hursomhelst. Sjuk nu. Fest hos kvinnan imorgon. Vila mera.

Kommentarer
Postat av: kaktus

hahaha vägen i mitten verkar bäst =D

2007-11-30 @ 10:07:48
Postat av: annie

haha. vad är det här för påhitt :p

2007-11-30 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0