flaaaaxi

It's the darndest thing, you see I dreamt about Angelina Jolie the other night. Hon var gammal och jätteful, det var en fett konstig dröm. Och nu är hon på tv!!! Liksom vadå eerie, Hallowee-eeeeen, creeeeepy!

Hon är så rolig, det räcker liksom inte att skjuta skruvmejslar på sina inkräktare, istället för att bara knäppa snubben väljer hon naturligtvis att hoppa på en motorcykel, bränna gummi i 270 grader (tre kvarts varv dvs, gummit var nog inte så varmt... eller? hmm...) och sedan KÖRA upp och kvadda en bil, spränga en annan upp på en tredje, och flyga på hojjen över killen och skjuta honom i luften. Släng dig i väggen "You just killed a helicopter with a car! - I was out of bullets." á la Die Hard.

Jag är trött. I just answered "Bean" på frågan vem gestaltar Svarte Orm och Mr. Bean?

Appropå Angelina, en kompis frågade om jag skulle ta med min flickvän på fest, och syftade på min msnbild:

image97

mamma mia che figa, eller magari (I wish) såsom man skulle sagt i Turin

Kommentarer
Postat av: Cim

Tråhåkig bild

2007-11-05 @ 16:38:02
Postat av: Robin

mm javet, men hade inga andra... Den kommer nog tas bort från blogg.se ändå - den är tydligen "stötande" och utgör hets mot... mänskligheten kanske?

2007-11-05 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0