!

Såg en kommentar på Schyfferts blogg, från en snubbe som tydligen har en egen blogg, där han skriver:

"Tanken är att jag ska få upp en två till tre inlägg i veckan, tanken är att det ska ske från min mobil. För tillfället lyckas jag inte med detta och jag är rädd att det hela kommer dö ut. Det är inte vad jag vill (eftersom jag bloggar för min egen skull, för mig själv)."


Jag hatar hans äckliga parenteser, hade han varit stolt för att han gjorde något för sin egen skull hade han upper-casat (jag älskar hemgjorda svengelska verb btw - ja visserligen känns det lite B att själv parentesa nu (jag älskar hemgjorda svenska verb btw), men det hade blivit för fult med två bindestreck i rad)) Jaha, nu blev det två slutparenteser i rad. Jävla pissluder - meningen och exclamation markat skiten istället. Exclamation markat... Vad säger man... Vilket geni jag är. Vad idioten ovan menar är ju naturligtvis inte det jag menar; att han bloggar för sin egen skull á la Dan Brown skriver böcker för sin egen skull för att han vill bli rik, utan killen tror han är någon jävla Messiah som har så mycket intressant att berätta att han bara måste få ur sig det till vilket pris som helst. Det hade liksom inte spelat någon roll om han skrivit skiten på toapappret innan han torkade röven med det. Hycklare. Äh, nu får jag inte plats med något mer. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0