die rhubarb pie

Säg EN gång ni har sett två snygga lebbor på stan, två snygga hångla förslagsvis - det är svårare att spotta dem om de inte hånglar. Spotta på dem alltså, rakt i fucking jävla ansiktet, helst upp i näsborrarna, bådas. Ne skojjabah ha. Såg iaf två fula i t-banan. Rätt fula.

Säg EN gång ni sett någon skriva sms med annat än tummen? Antar att det händer (händer HAHAHAHA) hela tiden men, hur kan man inte inte undgå att använda tummarna (jag fullkomligt älskar dubbelnegationer, och de precis som i alla vetenskaper vackert tuggar i sig varandra, kvarlämnandes ett skört litet verb). Det är ju liksom löljigt naturligt - om man nu ska skriva med båda händer dvs, men enhandsgreppet är ju tumvänligt även det. Tummen och pekfingret användes på stan idag, det såg ut som han va 4 år och dreglade medan han skulle försöka peka på rätt bild till rätt ljud.

Kossan säger MU. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ KIZZEMIZZE.

Vann fem kronor på en (tro det eller ej...) FEMMANLOTT! idag. Och nej, jag köper inte en varje vecka när jag handlar mjölk, och nej jag handlar inte mjölk, och jo jag dricker mjölk, utan jag fick den. Har ingen aning om vad jag ska göra med vinsten... Några förslag? Välgörenhet lär det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0