Booyakasha

Jag hatar PartyPokerreklamerna på Kanal 5. Jag tror iaf att jag hör den där glada afrikanen skrika "Booyashaka" - och det kan man ju inte säga. Det är ju fel. Då kan man ju lika gärna "Galaxer i mina braxer" - fan va kul det hade varit om han sagt det ist... Pål hade gillat det...

Kom att tänka på de där "Ska du med upp på lite... Va hettere... Va hettere..."-Scankorvreklamerna. Jag fick nämligen det nyligen förklarat för mig att det roliga i reklamerna är hur killen antyder att tjejen ska upp och "käka" chorizo - a.k.a, well ni förstår. Men jag menar... han nämner ju aldrig den penisformade köttbiten, så nu slog det mig plötsligt att det roliga bara är att han inte lyckas komma på det svåra namnet på Scan's nya korv (och då framstår som en kille som inte lyckas översätta "ska vi ha lite samlag?" till "eh... gillar du te?"). Å andra sidan kan ju han som thinkar outside the box skratta åt att det reklam med anspeglan på sex för en jävligt sexig produkt.

Idag drack jag iaf O'boy. Det var lätt ett halvår sen ja gjorde det. Det är gott. Det är sexigt.

Kommentarer
Postat av: Paul

Jag hade garanterat elskat "galaxer i mina braxer"

2007-11-13 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0