åhvadkrämigosten är.

ghagha fan va jävla cool Planet Terror är, men ännu har jag bara sett en av the tillhörande trailers.

Och Ensam Mamma är över... Skandal på skandal följer... Alla kände varandra innan, alla var kära i varandra, vissa av männen var egentligen kvinnor, och Veronicas älsklingsfärg var inte alls turkos. Skämt åsido så hade iaf Susanne och någon dude dejtat på Sjunde Himlen (kristen dejtingsajt - märk väl hur jag skriver dejtingsajt och inte dating site) och även hur jag frågar mig VARFÖR, VARFÖR arma värld är jag bekväm i att skriva dejtingsajt.

Jag kommer hänga på www.7ehimlen.com rätt frekvent nu iaf, slipper man ju gå ut!

Igår var det blod överallt i huset, och den första misstanken gick till katten. Vi följde spåren in i mitt rum, och där låg den svarta lilla djävulen på min t-shirt. Sedan upptäckte jag att det var min stortå som grät blod. Det är konstigt när man inte märker att man skurit sig. Katten blev fett arg, men hon har inte läst Peter och Vargen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0