Viking Summer for the whole family!

Igår såg jag Reign Over Me - fett bra. Den blev bara bättre och bättre. Tror jag sa att jag skulle se den med dig, men det blev med Philip istället! Uppskattar man Crash är man värd, så är det bara. Och i senaste Entourage spelades Wake Up Call av Mörkrödbrun Fem - vilket fick mig att besöka deras hemsida.

OCH VAD STÅR DET! Ja dels så står det att de samarbetar med nått Global Cool gäng - så synd att de inte hakade på Live Earth. Men innan jag läser det ser jag "Special Guest The Hives". Nice. De får inte inte komma till Sverige, och de får gärna ta med sig hivarna. Kan iofs tänka mig att åka till Copenhagen, kaaan du?

Jag lekte med Emil i söndags, och nu ska jag iväg och titta på hans sista högvaktsavlösning. Han gillar Takida, och då den första låten jag hörde med dom var Jaded, så har jag haft lite svårt för det bandet. I början på Jaded låter sångaren som en bakfull Elvisimitatör på en ålandsfärja. Och då menar jag inte en inhyrd sådan, utan en som sitter med huvudvärk på frukostbuffén, och vars medelålders fackföreningspolare är de enda som får avnjuta hans extrema begåvning. Nu har jag iaf äntligen lyckats fatta tycka för några låtar som e riktigt snygga. Jag blir inte direkt knäsvag av sången, eller texterna, men vissa låtar har söta gitarrer.

Och jag vill reee-eeeeeeepa! I helgen så. Then jävlar. Upp tidigt idag gick jag också. Arbetsintervju, till två jobb verkade det som. Hoppas jag får ett iaf!


Kommentarer
Postat av: Pål

Varför informeras inte jag över lekar med emil? varför denna mobbing?

2007-07-10 @ 21:18:01
Postat av: Jonte

för att du e så koooort! hi hi hi hi vi spelade xbox hi hi hi emil hade blivit duktig men jag vann mestadels

2007-07-10 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0