They're all hybrids. And I don't mean the cars.

28 weeks later är riktigt grym. Mörkare än 28 days - rå, brutal, läskig, välgjord, nästintill verklig och jag ska inte säga vacker MEN. En av karaktärerna heter Lima i efternamn, och bara det är ju vackert. Och väldigt vacker är Imogen Poots från V for Vendetta, ja menar, bara Imogen är ju sanslöst, men hon är ännu vackrare i filmen än på den enda dugliga bilden på henne nedan - hennes snorkfrökennäsa gör sig alldeles enastående i ett smutsigt nedblodad ansikte. That came out nice. Jag brast ut; "meeen neeej", halvt bedrövad av obehag, men yet fascinerad, när jag fick lära att hon va född 89. Va gammal man är. Såg en tjej på bussen the other day som hade en tatoo saying "1989 Mikaela". Varför då? För att jag satt bakom henne. Men varför tatueringen? Det var ju inte så att hon va lika snygg som Imogen. Jag ritade av hennes rygg på jobbet men, kunde inte spara bilden. Hon hade en fin hund i knät oxå.

Imogn. I, mogen. Jag, mogen (fast född 89!)

image37

Så såg jag nått miffo, som tack och lov verkar vara typ 13, sätta rubriken "every rose have it's thorn" på sitt blogginlägg. HAS och ITS om jag får be. Blir tokig på sånt. Eller den magiskt värdelösa översättningen på Evan Almighty, translating "it's the sugar kicking in" á la "det är sockret som sparkas in". Sen vi kan ju skriva duktig på svenska också (vanligtvis oxå men nu med trad. stavning), I'm not saying i deserve my Pulitzer ännu, inte innan det 100:e inlägget iaf, men komigen kingen1986:

"Har bara tagit det lugnt hela kvällen. orkade inte göra något när jag kom hem från jobbet. Blir lätt så när man inte har planerat något innan och attt det inte var någon fotboll.

Snart helg igen som tur e. Länktar ganska mycket faktis. Blir väll lite fest så levern inte torkar ut eller vad säger du Sebbe."


Sheer fucking poetry. Nya startsidor: http://kingen1986.blogg.se/ och http://sows.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0