taxes in sweden: a statistical summary of...

note to self: cykla inte den vägen från IP again - Fear Factor-nivå på flugorna i nyllet.

Idag har jag åkt buss:

¤ Människor äter hallon alldeles för fort på bussar, jordgubbar likaså. Vi snackar no less than 1.5 bär i munnen - at all times. WHY!? THE HUMANITY!?

¤ Broöppning sker ofta på sommaren därför att segelbåtsjävlarna gillar att simma på sommaren.

¤ Kvinnor tycker tydligen det är värt att släpa på resväskor i fula skor med klackar á 12 centimeter. Di där "ifyllda" klackarna är nästan så inte sexiga att de blir osexiga. Tur att jag är lång och slipper ha klacks.

¤ Farbröder tycker tydligen det är värt att ha ett par prescripitionals, och ett par pilotes på sig. Vi snackar inte 1.5 par glasögon på näsan hela tiden, utan två. Såg otroligt efterblivet ut.

¤ Det var låg nivå på repet idag, på såväl musiken, humorn, och sprutvispgrädden. "Titta mitt hjärta har bytt sida" sa jag och tvingade min högra pectoralis major att pulsera såsom... en myras bakdel, sekunden innan den dör, when being set on fire med tändare. Bra skämt, Faraz gick på det iaf!

O.A.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0