Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

varför jag dagligen blir erbjuden jobb som varulagerarbetare i München, och datorprogrammerare i Memphis från monster.se - d e frågan. Förmodligen för att jag fyller år idag. Eller för att Mick Jagger fyller år. Ska gratulera honom den 3e augusti, det blir roligt. Idag har jag åkt båt, det var oxå roligt!

Det finns många konstiga människor på båta (nu lät jag ofrivlligt som min statistiklärare som envisades med att - från sitt barnsligt stora leende - uttala "boken" "boka"), som beter sig konstigt. Tydligen ska man sitta så här:
image26
och tydligen går allting ut på att lyckas slänga så mycket mat som möjligt under en och halv timme som ges till ens förfogande för att äta sig så spyfärdigt mätt att det rinner svartvinbärssill ur öronen på en. A cherry on the top!
image25
Fruktsallad, glass, sorbet, vaniljsås, äppelpaj, daimpaj, chokladtårta, chokladmousse, kex, ost, panacotta, jordgubbsknarg typ - bra kombo. Undrar hur mycket mat som slängs alltså.

Lyckades iaf planka in på restaurangen med några beprövade MJ-danssteg - not that we hadn't paid men, kul. Kul va också att fråga gänget asiater om de sett (vår) hund (som va bortsprungen?) around. "En liten pekin(g)eser" - fast det sa mamma aldrig. En Jack Sparrow stod o delade ut ballongdjur utanför restaurangen, och jag upptäckte en ny talang - som jag länge trott jag saknat. Tillverkade pudlar, taxar och en hatt.

Appropå pudlar, läste om en katt i USA som kan känna när patienter är på väg att dö på ett vårdhem, och då gör ett besök timmarna innan de avlider. Hittils har han dömt 25 personer - felfritt. Jävligt coolt. Katter har alltid varit läskiga, lär ju ta över världen snart. Jag klev i land med öl, rom och parfym iaf - it'll make a fin bål på lördag - då d'fest!

Och jag har alltid varit så fascinerad över hur tåliga handtagen på ölflaken är, it feels as if they're gonna burst any minute! - great trapezoidal work out though! (hemmagjord böjning kaaansche)

Och stackars Lima är bara världens fjärde bäst betalda modell - 109 000 kronor om dagen, snälla stumpan, jobba lite där. Man borde börja kedjeröka så man kan banta av ålandsbåtsbufféer, o tjäna 220 mille om året som Bündchen.

Evan Almighty e rätt ok, några roliga scener. Som när energiknippet Wanda Sykes från Curb Your Enthusiasm kommenterar Carell's turboskäggväxt: "Are you shooting up Rogaine or what?" typ.

Kommentarer
Postat av: annie

hörru det heter faktiskt jordgubbsKVARG! knarkare. bilderna kommer upp imorgon. l8r.

2007-07-27 @ 00:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0