Pepes Bodega på freda'!

Vi lyckades tillslut uppvakta åtminstone hälften av de sällskap som bokat in succéduon för kvällen. Lyckades inte komma in på alla ställen vi ville, men! somna på bussen hem - vilket resulterade i återupplivandet av mitt sargade lokalsinne - vilket ledde oss in på en, så att säga, senväg. Iaf för mig, Pål lyckades kirra lift sista biten, på en jävla motorcykel! Jag ville inte få plats, och förtjänade ju faktiskt att gå. Lucky att mina kostymbyxor inte snärjde min mobiltelefon, för att sedan släppa den fri mellan busssätena (jag gillar fortf att trippelkonsonantera - och att uppfinna nya ord for that matter) från sina förrädiskt grunda fickor. Vill minnas att jag nästintill omedvetet lyckades hustla till mig 2 milkshake och 2 cheese när glassmasiken inte funkade på BK. Det jag inte minns is taking this picture of Pål masturbating though:

image36

Och jag läser om Matt Groening. Det jag inte visste var att hans familj when growing up hette: Homer, Marge, Lisa och Maggie. HUR STOR CHANS E D?! Fatta sannolikheten att ens familj heter EXAKT samma sak som huvudkaraktärerna i ens TV-serie - there's a first! Iofs fanns det ingen Bart så, inte så märkvärdigt after all.

Och på TV4+ sänds ju de märkligaste programmen. Vilka människor, som varken är släkt, eller har slagits med honom, sitter bänkade och avnjuter Thorsten Flink läsa rysare, PÅ TV! Läsa bok i tv? Det är som om att visa filmer på radio, och då menar jag inte spela upp historier (här stod ordet "liksom", tills jag tog bort det), utan bara köra en film i bakgrunden - helt pointless. Och vilka dumpuckon solar solarium flera gånger i veckan och livnär sig enbart på toast, kaffe och cigg, så till den milda grad att de hamnar i "Who'll age first". Ruck-Ola och AT-läkaren Tom, de e grabbar som lever nyttigt - o tangerade jag nyss världrekordet i komik eller vadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0