övfre havfregryn

le bus driver va efterbliven och stannade hållplatsen innan, och enligt en inside source sprang han efter en liten pojke. Fick höra att pojken var igenkänd som brinnandeföremålunderbussenkastare, varför polisen kom och hämtade snorungen. Först tyckte jag chauffören va elak, och mitt hat mot hans släkte tog monumental proportions, men d va bra gjort av honom! Hade varit roligare om pojken blivit igenkänd som medlem i gänget som bajsade i bussen. Och det hade varit roligare om Henrik Larsson vid mottagandet av Victoriastipendiet uteslutit frasen "den är tvättad" när han överräckte sin tröja till Vicky, och hon hade blivit groteskt äcklad och kastat iväg den. Eller om alla hundar hade hoppat jämfota (SATAN va efterblivet ord - lätt första gången jag skriver det).

Till Emil and then gooooood ol' fasching. Har fortfarande ont i axeln sedan cprobert slog mig, o gänget hamnade på olika ställen, men fasch va fett värt. Hade det inte varit för flickan jag pussades med hade jag haft det svårare att förklara för en Jamaican att jag, NEJ, inte ville gå hem med honom. "I see women, beautiful women, but I want you". Heeelt sjukt. Lång historia. Sen hamnade hela halva Älta på samma söta buss hem iaf.

IIIIINVAAAAAAASIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOONNNNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0