one snake one snake snaaake

delad itu! nästan iaf, men han överlevde nog, vi va rädda hela dan'!

ser Man On Fire - Denzel är stenhård, och ibland rolig!
OLD MAN
In the church, they say to forgive.

DEN-fucking-ZEL
Forgiveness is between them and God.
It's my job to arrange the meeting.

Dakota måste ju bli nya Scarlet, fast fulare, om hon tappar alla mjölktänder lika vackert som J-son. Och så spelas "Mickey" av Toni Basil medan Denzel saktmodig skär av fingertoppar och stoppar blödningen med cigarettändaren. Öh.... cover på Carola säger mitt dumma nylle. Vet inte vad jag är mest upprörd över, det faktum att jag inte visste om vem som gjort originalet, eller att jag when trying to look up the song googlade på "hey RICKY", eller att jag överhuvudtaget satt och låtsades va master of the internet när det gick 10 ggr så snabbt att kolla sluttexterna på filmen, ELLER det jävla faktum att låten inte ens är Carrans. Mickey var mitt allt.

He was my North, my South, my East and West. My working week and my Sunday rest. Min reference point här i universum.

image14

Kul grej har hänt! - någon från 1600-talet har ritat en fruktbarhetssnubbe med boner next to Homer. Ser ut som han ska sno hans donut, kanske trä på den på sin...? EXTRA EXTRA - read all about it http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_16259393.asp

28 days later är en cool film jag såg the other day, ska bli kul att se 28 weeks later. haha =) not seeing it again in 28 weeks, but watching the "sequel" 28 weeks later. Alltså, inte att se uppföljaren 28 veckor senare än första filmen, för den släpps inte förrän i höst. Uppföljaren alltså. HEHEHE

Kommentarer
Postat av: Leo

Rolig blogg förutom att jag fattar max 20% av det ni skriver :)

2007-07-18 @ 22:46:57
Postat av: Jonte

haha :D tänk va rolig den skulle vara om du fattade minst 50 % :D men ja - detta inlägg va kryptisk, men värre ska det bli! :D
TACK OCH ADJÖ.
VÄLKOMMEN ÅTER. Le-hoe

2007-07-18 @ 22:59:58
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0