one octopussy, many octopi

JAG VISSTE att jag kände igen henne. halvheta Alexis Dziena spelade ju Sharon Stones helheta dotter i Broken Flowers. Sova är bra när man håller bli att bli förkyld/frisk och ska upp tidigt, men Invasion är så bra, halva säsongen (första och sista...) har redan gått, och det blir bara bättre och bättre. Uppbyggningen är fenomenal - jag tror fan inte den peakat ännu alltså. Ska gräva mig ner i Heroes oxå. Det är lätt att fly till Extraterrestial Biological Entities och superhjältar när life utanför the dumb jar consists of work, och åter jobb to come.

Ljudet toaletten gör när den slutar rinna är ibland något abrupt. Som om sanden skulle rinna ur ett tidsglas, fast det skulle vara vatten i istället - ett slurp liksom, fast ändå inte så blött. Mer som ett sug, och en smäll. Anyways, jag står framför handfatet och medan huvudet vill förmå vänster ben att kliva ur mjukisbyxorna (ja, jag heter mjukisbyxor höll jag på att skriva :D - ja, jag kallar det mjukisbyxor, bla balblbla), så vill herr ben hellre praktisera "Tranan" - sparken från Karate Kid. Detta resulterar i att en tredje part, ett knä, (som egentligen inte har mycket att säga till om i det här läget) frontalkrockar med den vassa undersidan av vårt sink of solid ceramic, protruding fiercly från bänken. Det roliga inträffar nu när delhistoria A och delhistoria B (taftologi? - nej tack) läggs samman. Ljudet av kollisionen mellan kött och stelnad lera är exakt identisk med ljudet toaletten producerar när den fyllt klart vatten efter en spolning. Det här gör att kroppsdel 1 - hjärnan, blir så fascinerad att den glömmer bort att be stämbanden vibrera av smärta, och istället förundras ena halvan över hur vackert det inträffade fenomenet var, medan den andra halvan beräknar sannolikheten för incidenten. En chans på tre. "Inte särskilt troligt" invände genast mina... halsmandlar? nä fan det funkar inte... det finns ju inte roliga kroppsdelar kvar! Damn you creator of man, vi skulle haft en sån där pung i ansiktet som i Star Wars... hmm... var det verkligen Star Wars...

Förmodligen så lät inte toaletten så våldsamt som jag trodde, utan det var bara min övervåning som spelade ett spratt med sig själv, för att toan lät så förut när den va trasig - så för alla som läst ovan ordbajsade 11 (det var verkligen en uppskattning först! :D men jag kontrollräknade =(....) rader - Min Häst har ett grymt startpaket i sommar. And as for the idiot som satt och skrev det här istället för att sova. Well Jim...

kan...in...te......sluta....skriva...hjälp.mig...Pål...och nu blev jag hungrig oxå, så jag visar en bild från mig på gymmet idag. I'm the one i mitten.

image15

Kommentarer
Postat av: ted

haha dem där muffinsen har jag köpt på rea på slussen!! 15kr oh yeah

2007-08-17 @ 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0