krydda köttbullen

Köpte en hamburgare idag, McDonaldspersonalen måste få många engelsktalande besökare. Inte för att dom är särskilt bra på att ta english orders (jag brukar roa mig med att själv beställa på främmande språk), utan för att många turister nog går till the golden arches. Tjejen idag var jättelångsam på att ta beställning, men man kände ju iaf att hon var ordentligt dålig på engelska. Inte som kvinnan på tunnelbanan igår som hade ett ordförråd som en nobelpristagare, men uttal som en... McDonaldskassör? Det låter så sjukt att säga traumatized på svengelska.


Igår var det musikfest på tv, och hemmapartaj. Grohl hade långt hår och Katie Melua va söt. Mena sjöng intressant. Verkligen roligt att Enrique Iglesias gått så långt - jag sa det redan från början: "Henri har mest potential av alla Måns Zelmerlöws lärlingar" - Visst, Condoleezza Rice blev världens mest inflytelserika kvinna enligt Forbes 2004 - men ingen kan inflyta sig förbi kön på Riche som Iglesias.

 

Jag stannade länge igår, och började gå hem, men tog till löpningen ganska kvickt - det går fort att springa. Man tjänar jättemycket tid. Fel skor, skjorta och glasögon hade jag på mig också. Men det var bara för att jag fått höra att jag var snygg i glasögon.


Kommentarer
Postat av: nej

vem fan tycker du är snygg

2007-07-16 @ 21:13:22
Postat av: jo

jag tycker att adriana lima är snygg.

2007-07-17 @ 01:18:15
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0