knäckebröd gillar mig

Jag vill inte se Linkin Park, jag vill se Red Hot Chili Peppers (hör LP i bakgrunden - låter sunkigt live). Ska det va så svårt för svt att visa när konserterna för resp. band är på Live Earth-galan, istället för vem som hostar.

Häromdagen såg jag Transformers. I några scener lyckas man att nästintill driva med den nördigt klyschiga och förutsägbara handlingen, men annars är det mest: "Destroyer, Death Crusher, Mayem Warrior, unite and fight against Megatron, for the sacred Cube of Power" - med blockbuster trailer basröst. Appropå blockbuster, jag älskar storfilmer som välter kioskar, men inte gör det åt det håll man tror. Det är så klart att man inte kan avliva bondbruden midair, men åtminstone tippa handlingen lite oförutsägbart. American Beauty och Fight Club t.ex. Men va snygg Megan Fox var.

Snygga tjejer igår också, på en liten get-together först hos Phille och sen hos Tab. Tllställningen presenterade sig själv som rather superficial redan när jag skjutsade en av dom på cykel till Tobbe och hon skrek av lycka/rädsla. vem gör det? iofs - vem cyklar? Tydligen fortsätter kalaset ikväll, men i större skala, i Enskede - kafounka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0