I've been watching you... In the showers yes...

Eftersom (my name is) Jake fyller 40 år snart, och jag nyss fyllde 20, och har 20 kvar tills jag blir som honom, så tänkte jag visa filmen.



Film. Jag såg ju Simpsons Le Movie nyss. Helt klart värd. Fyndigare, och med mindre satir och mer action än serien - så helt klart godkänd - bra plot också, lite kort though. Kanske inte nödvändigtvis biomaterial men. Ingen applåderade efteråt iaf, they usually do på dessa filmer. Har aldrig förstått varför... Det är som att hälla i mjölk och honung i teet innan du tagit upp tepåsen, typ. Vilket jag visserligen gjorde ikväll.

På väg hem tog vi en stroll down the "lugna promenaden" för att beskåda och flytta lite på tejpbitarna vilka mannen-som-sätter-upp-tejpbitar-på-lyktstolpar minutiöst klistrat upp i konsekventa mönster in our neighbourhood (rätt på första försöket! - sweet). Han gick omkring svartklädd en natt och gjorde detta, while being followed av vår granne. Ännu vet vi inte varför. Han satte upp tejpen alltså, varför grannen följde efter vet vi - det var ju för att d va roligt! Waaait a minute, han kanske satte upp tejpen för att d va kul!? Eller så är han en världskänd underground street artist of some kind, vars tejpbitar fått hippies att vallfärda till Älta varje fullmåne: "Oh Kiera and Jenna, look over yonder! It's the beginning of D-Grow's pathway of wisdom-tape! The precision... the devotion... it's breathtaking. Let's follow it 'til the spring of eternal life, and never blink our eyes again." En padda hälsade på oxå. Lyckades fånga den på bild en gång, men i andra försöket hann jag inte med - den var jättesnabb! Och för alla er som skickade hatmail ang. uteblivna bilder på "Jack Sparrow" från ålandsbåten - håll till godo!



Och kom igen. UNGDOMAR ÅKER TILL SUNNY BEACH FÖR ATT FESTA - INTE FÖR ATT GÅ PÅ MUSEUM står det nästan ordagrant - hur är detta tillräckligt intressant för att uppta DN's förstasida? and how is it considered news in the first place? Jag förstår inte. Och NEJ kära telefon, jag tänker inte sätta "...i handsfree för att använda Musik-knappen" stfustfustfu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0