HARRU NÅTT PÅ LÄPPEN ELLER!?

gick in på konsum - "de ligger precis vid ingången, du kan inte missa det" - UPPENBARLIGEN så kan jag ju missa pastasalladerna, annars hade jag väl inte frågat. Kul dock att de fortf. kostar 41 kronor - de stavar inte till inflation lika våldsamt bra som Big Mac gör. Fick iaf gå förbi en tant i kassakön, som egentligen inte hade mkt mer varor än mig - fett värt! Och så åt jag en finfin sallad igår oxå, med paj. Synd att det inte finns fler utpräglade pajställen i sthlm. Den businessidéen bjuder jag på. På köpet får man idén till dokusåpan där Tjockholmen möter Beauty and the Beast lr vfn det heter, NEJ, bonde söker fru menar jag ju!: Fetto söker Fetto - kärlek och bantning på en och samma ö - grymt koncept! Sen har jag filat (stickat snarare) på en tröja som accentuerar överkroppen med hjälp av färgnyanser, så att man ser vältränad ut - not that I need it men, såg en kille i skolan med en tröja som gav motsatt effekt - knappast något att eftersträva tyckte jag. Feel free att förliva dessa idéer och berätta hur det går!

Och när vi ändå är inne på temat rabbla upp saker tänkte jag påpeka att jag inte tycker om när mina alldeles för långa övre ögonfransar startar inbördeskrig med mina alldeles för stolta undre ögonfransar. Kommer inte riktigt fram till vad som är mest obehagligt: att noppa ögonfransar eller att klippa dem med nagelsax (alltså sax, inte "klippare") - det första alternativt är beprövat iaf, tror jag. Vidare avskyr jag när feta människor förklarar högljutt hur jävla gott det ska bli att äta Findus färdiglagade whatever, eller ke fucking jävla bab. Det är värre än när hostiga tanter röker. Ungefär som den typ danska "strongwoman" som satt bredvid Pål på flyget, och va så stor att hon behövde förlängning till bältet, och som flyttade across the aisle där hon inte kunde fälla ner matbrickan, utan åt från den bredvid - som en medeltida sultan i en liggsoffa. För att inte tala om män i skor som står mitt i vägen när man ska ut från tunnelbanan, geez christ. Och på tunnelbanan såg jag ett par, vars manliga hälft inte var mer än 22 år, åtminstone inte his appearance. Alltså, om jag skulle bli gravid om 2 år vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Om 2 år fyller jag 22 år nämligen, med några dagars marginal - och här kan den kvicktänkte räkna ut att jag borde bli 20 om några dar - så temat lista fortsätter med min önskelista till tomten i år (i inbördes ordning! - DU hajjde ju tydligen inte det i vintras, dumfan):

1. Tillsvidareprenumeration på Knasen
2. 7-delsset med fingerborgar för varje veckodag
3. Nyckelkedja saying Drog Utan Drag (egentligen var det ju tvärtom men, that came out funnier)
4. A pony? - EVERYBODY WANTS A PONY! - vad jag saknar Seinfeld... fan, DET önskar jag mig... the resurrection of Seinfeld.

O Gisele Bündchen gick upp 6.8 kilo läste jag idag, för hon slutade röka - för att mat smakade godare. Alltså - tillägg till listan över affärsidéer - på något sätt i kombination med Fetto söker Fetto - en bantningskur där smaklökarna avtrubbas. Ett enkelt lacknaftaingrepp och du är trådsmål för resten av livet! D'perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anette

Kolla tiden på kommentaren!
Jag har gått ner 3 kg på Konsum-arbete+rökning OCH jag käkar findus färdigrätter varje dag.
Jag känner mig träffad överallt!

2007-07-24 @ 02:44:46
Postat av: J-man

jätttehäftig tid. verkligen. Fortsätt att inte sova om nätterna, det är i allra högsta grad i enlighet med Bündchen-metoden! ingen sömn, mkt rök och the occasional black cup of kaffe. jobba på!

2007-07-24 @ 18:21:44
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: BOOZ

Duktigt Mr.R to the Hessel! en riktig skribent!
ZY+ÄB=ConnectionZtyle...

2007-07-24 @ 20:28:48
Postat av: Jonte

detvetdu! =) united forever - peace, love, brothership

2007-07-24 @ 21:47:01
URL: http://jonteochpaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0