ett två tre fjorton

bloggnylle som inte funkar!

Jag badade och kickade boll och slog på volleybolley idag. Men, om man är jättekort, alltså mycket kortare än Tiny E (ntourage fortsätter va bra) - så kort så att ens huvud knappt når upp över fotbollen - då måste det vara jättesvårt att nicka. För nicka är egentligen det enda one can do i det läget. Vi snackar Larsson språngnickar här. Problemet är bara att om man nickar för högt på bollen, då flyger man bara upp på den, och över den, och framför den, och tillslut under den. Och om man nickar för lågt på bollen, så hamnar man ju i backen, och i värsta fall så får bollen tillräckligt mycket backspin att man även här blir överkörd. "Tur att jag är lång och slipper" (end quote) nicka fotbollar.

Lyxfällan heter det på tv, och det föreligger viss korrelation mellan personer i detta program, och läsare av hjärndöda comic strips i gratistidningar. Hur i helvete kan man fortsätta köpa hundar och bilar och låna pengar av päronen, när man går snorback varje månad? Och hur i helvete, om inte av direkta OCD-skäl, kan man läsa serierna i Metro, och inbilla sig själv att man förstår, och att de är roliga?

5 sms fick jag igår, i en alldeles för osannolik rad. Hur cool är inte jag? tänkte man. Så var ju inte fallet - två var dubletter, och det sista var adresserat Tomas Di Leva - han har ju flyttat till Älta. NEEEEEE - JOOOOO det har han men NEEEEEE det var Comviqs fel. Ett handlade om Rolling Stones iaf. 3e aug - rätt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0