En kod kommer lastad! Med vadå?

Jo med morötter!
Ett kort inlägg av mig för att krydda till den här bloggen lite!

Jag låg och sov klockan 7 igår (Söndags) morse..................

Min bror väckte mig och bestämde sig för att åka till Indien en stund så han drog och sa adieu..................... Men just innan han väckte mig drömde jag om PLU-koden för en knippe morötter (styck-pris) på Konsum.....jag hoppas för guds skull att den är 4084. En så konstig dröm innan ett sorgligt farväl (sweetest goodbye?) som kommer att vara booked in my head en längre tid.

Nu e bloggen upp-spajsad till tusen!

Pål

Kommentarer
Postat av: djuret

bra Pål. Bra.

2007-07-09 @ 23:29:58
Postat av: Snasken

det är en mygga i mitt rum

2007-07-10 @ 00:36:43
Postat av: KK

4094

2007-07-10 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0